אחד מהאתגרים הגדולים ביותר בשיווק בינלאומי היא בחירת הטריטוריות בהם ישווקו המוצרים.

שאלה זו מעניינת במיוחד בחברות תוכנה B2B ומוצרים טכנולוגיים אחרים, שהם לחילופין ישויות דיגיטליות, המוצעות לעתים כשירות בענן, ללא צורך בהפצה פיזית ולוגיסטיקה או מוצרי IT שניתן לעשות בהם שימוש בכל עסק ברחבי העולם. במפגש שלנו, נציג תהליך ושיטה לבחירת טריטוריות למיקוד מאמצי השיווק הבינלאומי.

בין שווקי המטרה הפופולריים שאליהם חברות ישראליות מנסות לחדור נמנים: ארצות הברית, גרמניה, סין, יפן ולאחרונה גם קולומביה – המייצגות יחדיו מגוון יבשות. באיזו טריטוריה כדאי לכם להתמקד? אחד הפרמטרים שיש לקחת בחשבון הוא התרבות העסקית המקומית בכל שוק, גורם שלעתים מבלבל וקשה לפענוח הן עבור אנשי שיווק מתחילים והן עבור המנוסים שבהם.

בהתאם לזאת, החלטנו לארגן את “אולימפיאדת השיווק B2B” עם נציגים מובחרים – מומחים מנוסים בחמש טריטוריות אלו, שלכל אחד רקע שונה וייחודי – ש”ייצג” את הטריטוריה שלו וישתף בתובנות, סודות טיפים שלו בכל הקשור לתרבות העסקית המקומית וכיצד לשחק לפי כללי המקום, במטרה לעזור לכם להחליט האם אתם מוכנים לפעול בשוק זה ואם כן, כיצד לעשות זאת בהצלחה.

פרטים והרשמה בקישור זה