Beam Global’s Fireside Chat Series – Twik

שיווק בינלאומי

כיצד חברה זו, שפיתחה פתרון מבוסס ענן שלוקח את תחום הפרסונליזציה עד הקצה, ניהלה את תהליך ה Product-Market Fit שלה ומדוע בסופו של דבר הם פיתחו שני ערוצי מכירות ואסטרטגיות Go-to-market.

צפו בשיחה זו מסדרת הראיונות של Beam Global, בה מנכ"לים חולקים סודות של שיווק בינ"ל של תוכנות B2B – עם רועי סורצקי, מייסד ומנכ"ל חברת Twik.  האזינו כיצד הם חוללו מהפכה בעולם הפרסונליזציה וה Conversion Rate Optimization.

למדו מה היה תהליך ה Product – Market Fit (או למעשה Product- Price- Market Fit ) שהם עברו וכיצד בסופו של הם חלקו את שוק היעד לשני סגמנטים שונים ועם ערוצי מכירות נפרדים.

למדו גם על סוג השותפים העסקיים שהם מחפשים ומה עשויות להיות ההשלכות כאשר סטרטאפ קטן מנסה למכור מכירות Enterprise וכיצד שלבי ההשקעה עשויים להשפיע על תהליך זה.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עוד

הצטרף למאגר הידע שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה להתייעץ בנוגע לאסטרטגית ה go to market שלך?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2021 – Beam Global Website by Asia