כיצד חברה זו, שפיתחה פתרון מבוסס ענן שלוקח את תחום הפרסונליזציה עד הקצה, ניהלה את תהליך ה Product-Market Fit שלה ומדוע בסופו של דבר הם פיתחו שני ערוצי מכירות ואסטרטגיות Go-to-market.
צפו בשיחה זו מסדרת הראיונות של Beam Global, בה מנכ"לים חולקים סודות של שיווק בינ"ל של תוכנות B2B – עם רועי סורצקי, מייסד ומנכ"ל חברת Twik. האזינו כיצד הם חוללו מהפכה בעולם הפרסונליזציה וה Conversion Rate Optimization.
למדו מה היה תהליך ה Product – Market Fit (או למעשה Product- Price- Market Fit ) שהם עברו וכיצד בסופו של הם חלקו את שוק היעד לשני סגמנטים שונים ועם ערוצי מכירות נפרדים.
למדו גם על סוג השותפים העסקיים שהם מחפשים ומה עשויות להיות ההשלכות כאשר סטרטאפ קטן מנסה למכור מכירות Enterprise וכיצד שלבי ההשקעה עשויים להשפיע על תהליך זה.