אנו שמחים להזמינכם ליום עיון שיערך ב 14.11.2018 ביין השעות 09:30 ל 12:30 במרכז המבקרים של אורקל, רחוב אהרון ברט 18 פתח תקווה.
חדירה לשווקים הבינלאומיים היא משימה קשה לחברות B2B וסטרטאפים. יצואנים רבים מתייחסים למשימה זו בגישה שבעיניהם נראית כפרקטית. הם בוחרים בשווקי יעד על סמך הזדמנויות מקריות, מתקשרים ללקוחות פוטנציאליים, מחפשים מפיצים, משתתפים בתערוכות וגם מנסים את מזלם בשיווק דיגיטלי.
הגישה הטקטית משיגה תוצאות ואולם התוצאות הללו רחוקות ממיצוי ההזדמנויות העסקיות ובעיקר – הן פגיעות לאורך זמן. הגישה שמשיגה תוצאות טובות יותר וחסינות לטווח ארוך היא הגישה האסטרטגית. בגישה הזו בחירת שוקי היעד נעשית לפי היכולת ליצור בהם יתרונות תחרותיים מובהקים ולשמר אותם.
המפגש יעסוק בדרכים השונות והמפתיעות לעיתים ליצור יתרונות בשוקי יעד ספציפיים או בשוק הגלובלי בכללו, בהתוויית אסטרטגיה ליצירת יתרון ובמימושה. בין השאר, נעסוק בגישות יצירתיות ומתוחכמות שמאפשרות להשיג תוצאות כאשר נתיבי ה- Go to Market המקובלים חסומים או קשים.
ביום העיון תתקיים גם הרצאה על אחד מחסמי הכניסה המאתגרים ביותר בשיווק בינלאומי העומד בפני חברות B2B וסטרטאפים – היעדר לקוחות בכלל וכאלו הממליצים בפרט בין אם בשוק המטרה או גלובלית. המוצר יכול להיות מעולה, הטכנולוגיה חדשנית והמחיר אטרקטיבי. אולם, לקוחות עסקיים הם שונאי סיכון מטבעם. כדי להרגיש בטוחים לרכוש מכם מוצרים, הם יעדיפו ראשית לראות עוד לקוחות בינלאומיים הדומים להם.
כיצד, אם כן, יכול שחקן חדש בשוק הבינלאומי למכור את פתרונותיו, אם הלקוחות הפוטנציאליים דורשים קיומם של references ? במפגש שלנו נמנה כמה מהשיטות היותר יצירתיות, טקטיקות בדוקות וכן טיפים על מנת להתמודד עם שאלת “הביצה והתרנגולות” הזאת.
עוד פרטים ולהרשמה בקישור זה.