אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 8.6.2017 בשעה 17:00 בקמפוס גוגל תל אביב במגדל אלקטרה קומה 34 ביגאל אלון 98 תל אביב.
רוב המצגות המועברות ע”י חברות הינן מצגות בעלות מבנה לוגי הגורם להסקת מסקנות. הדבר בולט במיוחד בפרזנטציות ובהדגמות של תוכנה B2B שמטבע הדברים נושאים אופי פונקציונלי וטכני.
כל ההשקעה במערך השיווק והמכירות הבינ”ל של חברות וסטרטאפים בתחום התוכנה לארגונים או חברות המחפשות השקעה, נועד ל”רגע המכונן” של קבלת ההזדמנות החד פעמית להעלות על הבמה (הפיזית או הווירטואלית) ,להציג ולהרשים את הקהל בייחודיות של החברה ובתועלות וה value של מוצריה ולהניע המשתתפים לפעולה.
למרבה הצער, חברות ישראליות כושלות בשלב זה ומפספסות את ההזדמנות החד פעמית שנתנה להן להרשים ולהטביע את חותמם על לקוחותיהם או משקיעיהם הפוטנציאלים. המטרה שלנו כמציגים הינה להניע לפעולה והדרך לעשות זאת היא באמצעות מצגת סיפורית שמייצרת רגש מתוך הבנה שרגש מניע לפעולה.
בהרצאות נשלב בין מתן מבט מלמעלה על שיטות ופורמטים שונים של מצגות ותפקידו של המציג לבין הרמה הטקטית של קבלת טיפים ומניעת טעויות לצורך הוצאה אל הפעול של הדגמות מוצלחות יותר עם דגש על מוצרי תוכנה B2B תוך יישום העיקרון הסיפורי.
עוד פרטים והרשמה בקישור זה