שאלות נפוצות בשיווק ומכירות SaaS
יש לנו תשובות מעולות
הדבר נקבע בתכנית האסטרטגית והשיווקית, בה לפי אסטרטגית ה go-to-market ולקוחות היעד נקבעו מגוון ערוצי וכלי השיווק והמכירות.
כלים אלו נחוצים הן כדי "למכור" את רעיון שיתוף הפעולה וקידום וההפצה של מוצריך לשותף העסקי הפוטנציאלי והן כדי שאלו מצדם יוכלו להשתמש בהם בעת ביצוע תהליך המכירות ללקוחותיהם. המפיץ/שותף קרוב לוודאי לא ישקיע בשיווק מוצריך יותר
ממה שאתה מוכן.
ניתן בהחלט לקבל סיוע משמעותי מסוכנות שיווק דיגיטלי.
יחד עם זאת, קח בחשבון שלא כל פעילויות וערוצי השיווק והמכירות בתחום ה B2B הם בהכרח בעלי אופי דיגיטלי ואונליין, ובכללם תערוכות, עבודה מול מובילי דעה ואנליסטים, כלי הדגמה ועוד.
כמו כן, ניתן להעביר חלק מערוצי השיווק למיקור חוץ לסוכנות שיווק דיגיטלי, אך לא את מכלול אסטרטגיית ה go-to-market שלך ואתה נדרש עדיין לאחוז בהגה ולהוביל את החברה שלך בהתאם לאסטרטגיה שהוגדרה. אף גורם אחר לא יעשה זאת בשבילך.
אם אתה יכול למכור בחו"ל ללא פעילויות שיווק, אתה מוזמן לעשות כן. קח בחשבון שהשקעה בשיווק היא לא המטרה אלא האמצעי לייצר את המכירות הראשונות שלך.
זכור, שככל הנראה אתה תזדקק לתקציב כלשהוא ליצירת כלי מכירות מינימליים ושבלעדיהם יהיה לך קשה לסגור מכירות ראשונות אלו.