שיווק ומכירות SaaS

בניית תשתית שיווק ומכירות לתחום התוכנה וה SaaS לרמה של שחקן גלובלי

כיצד תוכל להתחרות בחברות גלובליות ועתירות משאבים?

להתחרות בחברות ענק בינלאומיות, בעלות משאבים ותקציבי שיווק ומכירות גדולים, זה מהלך מאתגר. משום כך, על חברת SaaS קטנה שרוצה לקבל חשיפה בינ"ל ולהקרין פרופיל של חברה גלובלית, ראשית לתכנן ולהוציא אל הפועל תשתית שיווק מקיפה.

בשיווק בינלאומי בחירת ערוצי השיווק המתאימים והכנת חומרי שיווק וכלי מכירות ברמה גבוהה הינם הכרחיים על מנת לקבל חשיפה משמעותית בשווקי היעד, לייצר לידים ולמצב את חברתך כמקצוענית וכשייכת לליגה של הגדולים.

מה כלול בהכנת תשתית שיווק ומכירות בינ"ל B2B לחברות SaaS ?

  • תכנון הכנת כלי שיווק ומכירות מקצועיים המותאמים לשיווק בינלאומי
  • תכנון מצגות והדגמות מוצר מעולות
  • שילוב ערוצי שיווק דיגיטליים ואון ליין לתמהיל שיווק אופטימלי
  • תכנון אתר אינטרנט המייצר לידים וממצב את חברתך כמובילה
  • ניסוח הנעות לפעולה ודפי נחיתה
  • מינוף מדיה חברתית ופורומים מקצועיים און ליין לפרסום תכנים, ייצור לידים ואיתור מפיצים
  • חקר מילות מפתח
  • קמפיינים PPC ב Adwords ב Bing ו ב LinkedIn
  • טיפוח לידים במטרה לבנות מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאלים ולהניעם לרכישת מוצרך
  • תכנים שיווקיים כחלק מה inbound marketing
  • יחסי ציבור – תכנון, כתיבת והפצת הודעות לעיתונות
  • בחירת ותכנון השתתפות בתערוכות  – ליצירת לידים, בניית שותפויות ובניית מודעות למותג
  • ניתוח ואופטימיזציה של הפעילות המקוונת ע"י Google analytics ועוד כלים דיגיטליים

 

יתרונות

  • כלי שיווק ומכירות אפקטיביים המקרינים תדמית של חברה בינלאומית, מקצועית ומצליחה
  • מצגות והדגמות מנצחות המשאירות רושם רב על הלקוחות
  • ייצור תנועה לאתר שלך, יצירת engagement והורדת ה bounce rates
  • ייצור לידים רבים ואיכותיים יותר
  • איתור וגיוס המפיצים בעלי פרופיל גבוה ותמיכה בפעילויות השיווק שלהם
  • התאמת פעולות השיווק לפי פידבק מהלקוחות והמגמות בשוק
  • מודיעין עסקי חכם שייצור לך יתרונות שיווקיים והזדמנויות עסקיות
  • התאמת ומיקוד ערוצי שיווק חדשים לאסטרטגיה השיווקית שלך

 

הורידו מדריך: סודות השיווק הבינלאומי: בחירת ערוצי שיווק B2B למוצרי תוכנה

שאלות נפוצות בשיווק ומכירות SaaS

יש לנו תשובות מעולות

הדבר נקבע בתכנית האסטרטגית והשיווקית, בה לפי אסטרטגית ה go-to-market ולקוחות היעד
נקבעו מגוון ערוצי וכלי השיווק והמכירות.

כלים אלו נחוצים הן כדי "למכור" את רעיון שיתוף הפעולה וקידום וההפצה של מוצריך לשותף העסקי הפוטנציאלי והן כדי שאלו מצדם יוכלו להשתמש בהם בעת ביצוע תהליך המכירות ללקוחותיהם. המפיץ/שותף קרוב לוודאי לא ישקיע בשיווק מוצריך יותר
ממה שאתה מוכן.

ניתן בהחלט לקבל סיוע משמעותי מסוכנות שיווק דיגיטלי.

יחד עם זאת, קח בחשבון שלא כל פעילויות וערוצי השיווק והמכירות בתחום ה B2B הם בהכרח בעלי אופי דיגיטלי ואונליין, ובכללם תערוכות, עבודה מול מובילי דעה ואנליסטים, כלי הדגמה ועוד.

כמו כן, ניתן להעביר חלק מערוצי השיווק למיקור חוץ לסוכנות שיווק דיגיטלי, אך לא את מכלול אסטרטגיית ה go-to-market שלך ואתה נדרש עדיין לאחוז בהגה ולהוביל את החברה שלך בהתאם לאסטרטגיה שהוגדרה. אף גורם אחר לא יעשה זאת בשבילך.

אם אתה יכול למכור בחו"ל ללא פעילויות שיווק, אתה מוזמן לעשות כן. קח בחשבון שהשקעה בשיווק היא לא המטרה אלא האמצעי לייצר את המכירות הראשונות שלך.

זכור, שככל הנראה אתה תזדקק לתקציב כלשהוא ליצירת כלי מכירות מינימליים ושבלעדיהם יהיה לך קשה לסגור מכירות ראשונות אלו.

סגירת תפריט

GET IN TOUCH

צור קשר