שיווק ומכירות SaaS

בניית תשתית שיווק ומכירות לתחום התוכנה וה SaaS לרמה של שחקן גלובלי

האם יש לך תכנית שיווקית ואתה יודע כיצד להגיע ללקוחותיך הפוטנציאלים? יועץ אסטרטגי ושיווקי יכול לעזור לך.

הבנת מאפייני העסק והמוצר או השרות שלך, שווקי היעד בחו”ל, מגמות בענף שלך ופעילות המתחרים, יסיעו לך לתכנן ולתקצב את מאמצי השיווק B2B שלך ולהגיע ללקוחותיך הפוטנציאלים באפקטיביות ותוך קיצור ה time-to-market . צעדים אלו הם המפתח להצלחה באי ודאות של השווקים הבינ”ל.

הכנת אסטרטגיה שיווקית ותכנית שיווקית שקולה מחייבת לזהות באופן מדויק מי הם לקוחות היעד שלך ומהם התועלות של מוצריך עבורם ובהתאם לכך הייחוד של חברתך וההצעה שלך. בהתאם לכך, תוכל לקבוע גם את מטרות השיווק הבינלאומי ויעדי המכירות ולהכין תכנית שיווק אופרטיבית הכוללת את ה go-to-market תוך הקצאת תקציב סביר ומתאים.

מה כלול בהכנת תשתית שיווק ומכירות בינלאומית?

  • מחקר להערכת מאפייני השוק, גודלו, הפוטנציאל שלו ומגמות בענף

  • מיפוי שחקני המפתח בשוק כולל מובילי דיעה, יועצים, מתחרים ומפיצים

  • מיפוי שחקני המפתח בשוק כולל מובילי דיעה, יועצים, מתחרים ומפיצים

  • בניית פרופילים של ה Buyer persona בקרב לקוחות היעד

  • קביעת יעדים שיווקיים, כמו מחזור מכירות, רווחים, נתח שוק ורכישת לקוחות

  • הגדרת אסטרטגיה שיווקית ו go-to-market לקביעה כיצד תממש את יעדי השיווק

  • הגדרת מיצוב החברה וה USP (unique selling proposition) שלה

  • הגדרת המוצר או השרות שבבסיס הצעתך

  • שיטת התמחור וקביעת המחירים

  • אפיון ערוצי הפצה ומכירה ופרופילים של מפיצים

  • הגדרת ערוצי שיווק ותקשורת וכלי שיווק ומכירות

  • שילוב ערוצים וכלים דיגיטליים ומדיה חברתית כחלק מתכנית השיווק

  • תכנית עבודה מפורטת הכוללת משימות ותאריכי יעד

  • תכנון תקציב השיווק

למה כדאי לי לעשות את זה?

  • ביסוס החלטות על עובדות וניתוח מקצועי ולא על תחושות לא מבוססות

  • מיקוד בלקוחות יעד מורטיקל או סגמנט מסוים, שיאפשרו חדירה מהירה, מוצלחת והזולה ביותר

  • יכולת להתחרות מול חברות ענק בינ”ל עתירות משאבים

  • יכולת להתחרות מול חברות מקומיות בשווקי היעד בעלות פתרונות מותאמים לשוק ובמחירים יחסית נמוכים

  • מסרים שיווקיים המסונכרנים עם יתרונות המוצר, מיצוב החברה והתועלת ללקוחות המטרה

  • תכנית עבודה מוכנה ליישום מיידי

  • תכנון תקציב השיווק והתאמתו ליעדים – למניעת בזבוזים או הפתעות

שאלות נפוצות בשיווק ומכירות SaaS

יש לנו תשובות מעולות

These depend on your marketing strategy and plan, where based on your go-to-market strategy and target customers, these marketing & sales channels and tools should have been
והמכירות.

כלים אלו נחוצים הן כדי "למכור" את רעיון שיתוף הפעולה וקידום וההפצה של מוצריך לשותף העסקי הפוטנציאלי והן כדי שאלו מצדם יוכלו להשתמש בהם בעת ביצוע תהליך המכירות ללקוחותיהם. המפיץ/שותף קרוב לוודאי לא ישקיע בשיווק מוצריך יותר
ממה שאתה מוכן.

ניתן בהחלט לקבל סיוע משמעותי מסוכנות שיווק דיגיטלי.

יחד עם זאת, קח בחשבון שלא כל פעילויות וערוצי השיווק והמכירות בתחום ה B2B הם בהכרח בעלי אופי דיגיטלי ואונליין, ובכללם תערוכות, עבודה מול מובילי דעה ואנליסטים, כלי הדגמה ועוד.

כמו כן, ניתן להעביר חלק מערוצי השיווק למיקור חוץ לסוכנות שיווק דיגיטלי, אך לא את מכלול אסטרטגיית ה go-to-market שלך ואתה נדרש עדיין לאחוז בהגה ולהוביל את החברה שלך בהתאם לאסטרטגיה שהוגדרה. אף גורם אחר לא יעשה זאת בשבילך.

אם אתה יכול למכור בחו"ל ללא פעילויות שיווק, אתה מוזמן לעשות כן. קח בחשבון שהשקעה בשיווק היא לא המטרה אלא האמצעי לייצר את המכירות הראשונות שלך.

זכור, שככל הנראה אתה תזדקק לתקציב כלשהוא ליצירת כלי מכירות מינימליים ושבלעדיהם יהיה לך קשה לסגור מכירות ראשונות אלו.

סגירת תפריט

GET IN TOUCH

צור קשר