צפו כיצד שתי פעילויות שיווק יצירתיות מיצבו את החברה הזו כשחקנית עולמית מובילה בשוק תוכנות ה QA
צפו בשיחה זו מסדרת הראיונות של Beam Global, בה מנכ"לים חולקים סודות של שיווק בינ"ל של תוכנות B2B – עם יניב עיני, מייסד ומנכ"ל חברת PractiTest. למדו כיצד הם לקחו את כלי ה Test Management שלהם, המסייע לארגונים לנהל את תהליך ה- QA והפיתוח, לשווקים גלובליים. האזינו לתובנות של יניב בנושא שיווק אגרסיבי ולמדו על שתי פעילויות שיווק יצירתיות שהם יזמו ופיתחו כדי לתמוך במעמד החברה כמובילה עולמיות בשוק תוכנות ה Lifecycle Management Software. לימדו האם להתחיל למכור באופן מקומי או גלובלי כבר מההתחלה וכיצד PractiTest התרחבה בהצלחה לשווקים חדשים.