המסע עם שותפים עסקיים לשווקים בינ"ל: תובנות וניפוץ מיתוסים – וובינר חי

Channel Partners

כיצד על חברות B2B מתחום התוכנה וה SaaS  לאתר, למשוך, לקלוט ולבנות שותפויות רווחיות? אילו מיתוסים על מכירות באמצעות שותפים עסקיים פוגעים במאמצי החדירה שלכם לשווקים הגלובליים?

אנו שמחים להזמין אותכם לוובינר אונליין הבא שלנו – המסע עם שותפים עסקיים לשווקים בינ"ל: תובנות וניפוץ מיתוסים – שיתקיים ב -17 בנובמבר 2021, בשעה 15:30 שעון ישראל.

צפו בהקלטה של הוובינר בקישור זה.

כיצד על חברות תוכנה B2B ו SaaS לאתר, למשוך, לקלוט , ולהדריך שותפים עסקיים (Channel Partners) לבנית  שותפויות רווחיות?  מדוע כישלון בכל אחד משלבים אלו יכול להיות כה גורלי ?

מהם המיתוסים הנפוצים בניהול של שותפים עסקיים (מפיצים, ריסלרים, MSPs וכד*) העשויים לפגוע בהתרחבות הגלובלית שלכם?

יחד עם Julian Lee, נשיא TechnoPlanet, מומחה עולמי לניהול ערוצי הפצה בתחום ה IT  ופאנל של שותפים עסקיים מחו"ל, שיספקו את הזווית של הצד השני,  נחמש אתכם במיטב התובנות והטיפים להרחבת העסק הגלובלי שלכם באמצעות ערוצי הפצה.

האירוע יכלול גם הגרלות לכרטיסי מתנה של אמזון ושלשה  מנויי Semrush PRO בחינם. אל תחמיצו את ההזדמנות ללמוד ולהרוויח!

הרשמה בקישור זה.

שיתוף

עוד

Channel partners
B2B שיווק

התרחבות גלובלית מבוססת שותפים עסקיים

כיצד להתרחב גלובלית עם אסטרטגית ערוצי מכירה המבוססת על שותפים עסקיים? מהן המגמות החדשות והטרנספורמטיביות בתחום וכיצד תימנע מהשגיאות הנפוצות בניהול שותפים בחו"ל שיעלו לך

הצטרף למאגר הידע שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה להתייעץ בנוגע לאסטרטגית ה go to market שלך?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2024 – Beam Global Website by Asia

GET IN TOUCH

ori ainy

צור קשר