פריצה לשווקים הבינלאומיים עם מנהל מכירות במיקור חוץ

מנהל מכירות בינ"ל עם ניסיון עשיר בתחום התוכנה B2B שיחסוך לך הוצעות מעסיק כבדות

כיצד לבסס את ראש הגשר שלך בשוק בחו”ל ולבנות משפך מכירות?

במכירות בינ”ל בתחום ה B2B הפקטור החשוב ביותר להצלחה הוא שיהיו לך לקוחות ראשונים בחו”ל שימליצו על מוצרך ושרותיך. כדי להשיג לקוחות ראשונים ומרוצים אלו, שכירת שרותיו של מנהל מכירות ופיתוח עסקי בינ”ל במיקור חוץ, היא אחד מהצעדים החכמים ביותר שתוכל לעשות כדי ליצור הזדמנויות מכירה ומשפך מכירות, תוך חסכון עלויות סמנכ”ל שיווק ומכירות במשרה מלאה.

כדי להיות שחקן בשוק הגלובלי יש צורך תחילה לבסס ראש גשר בקרב הלקוחות הפוטנציאלים הראשונים שלך בסגמנט המטרה ובטריטוריה נבחרת. מנהל מכירות ופיתוח עסקי בינ”ל מנוסה במיקור חוץ יוביל אסטרטגיה זו תוך ניצול התמחותו בשיווק B2B, טקטיקות שיווק מכירות ורשת קשרים גלובלית, על מנת לייצר את הלידים הראשונים שלך, לבנות sales funnel ולהסב לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים

אילו פעולות מבצע מנהל מכירות ופיתוח עסקי במיקור חוץ?

  • ייצור לידים
  • איתור הלקוחות הראשונים – ה early adopters או האסטרטגיים
  • הפעלת ערוץ מובילי הדיעה, היועצים והאנליסטים
  • מינוף ופעילות מול ארגונים מקצועיים
  • הכנה לפגישות והעברת מצגות והדגמות ללקוחות ברמה של חברה גלובלית
  • ניהול תהליך המכירה בהתאמה לתהליך הקניה של הלקוח
  • ניהול תהליך מכירה מורכב המאפיין B2B – תוך מיפוי מקבלי ההחלטה והתאמת המסרים כדי שיעוררו עניין במוצר שלך
  • פיתוח עסקי בינ”ל בהתאם למיפוי השחקנים וההזדמנויות בשוק

למה כדאי לי לעשות את זה?

  • יצירת משפך מכירות ( sales funnel )
  • סגירת העסקאות הראשונות
  • הדגמות ופרזנטציות מנצחות וברמה בינ”ל להגברת סיכויי הסגירה
  • יצירת שיתופי פעולה עם שחקני מפתח בשוק וזיהוי הזדמנויות צמיחה
  • מיצוב כחברה מקצועית, גלובלית וחדשנית בתחומה
  • העלאת ה value proposition הנתפס בעיני הלקוח ובהתאם לכך תמחור גבוה יותר
  • פריצה לשווקים בינלאומיים עם תקציב צנוע והמתאים ליכולות החברה
  • התאמת השרות לצרכי החברה לפי שלב הצמיחה שלה, אופי הבעלים, התקציב,
  • סביבה העסקית וציר הזמן שהוגדר
  • משמש ומוצג כסמנכ”ל המכירות הרשמי של החברה עם כרטיס הביקור והמייל של החברה
  • חסכון בעלויות הגבוהות של העסקת סמנכ”ל שיווק ומכירות במשרה מלאה

שאלות נפוצות

יש לנו תשובות נהדרות

ככל שתרצה וכל עוד השרות אפקטיבי או עד שיהיה לך תקציב גדול דיו להעסיק מנהלים מנוסים למחלקת מכירות ושיווק מלאה. אינך נדרש להתחייב לתקופה מינימלית.

המלצתנו, וזה מה שאנו מציעים, היא משהו שעומד בקריטריונים הבאים:

  • ניסון במכירות בשווקים בינלאומיים
  • נסיון עם מוצרי תוכנה והייטק בתחום ה B2B
  • כישורים במכירות אך גם בשיווק
  • נסיון מוכח בניהול מפיצים ושותפים עסקיים
  • בעל אנגלית שוטפת או שפה אחרת הרלוונטית לשוק היעד

תשלום חודשי קבוע כריטיינר או מודל גמיש יותר המבוסס על שעות עבודה נדרשות ומבוצעות בפועל

ניתן בהחלט לעשות כן. יחד עם זאת קח בחשבון ששיווק ומכירות בינלאומיים הוא מהלך יקר. רבות מהטעויות שאיש מכירות או שיווק בלתי מנוסה יבצע, יעלו לך כסף וזמן רב. עם זאת, ניתן לבחור באופן פעולה לפיו משלבים עובד שכיר פחות מנוסה, המלווה במנהל מכירות מנוסה במיקור חוץ ויועץ שיווקי שידריך עובד זה.

הצטרף למאגר הידע והאירועים שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה לקבל ייעוץ בנושא go-to-market strategy ?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2020- Beam Global Website by Asia

GET IN TOUCH

צור קשר