אסטרטגית Go to market ותכנית שיווק בינלאומית

פיצוח ותכנון הדרך החכמה והמהירה ביותר להגיע ולמכור ללקוחות היעד שלך

האם יש לך תכנית שיווקית ואתה יודע כיצד להגיע ללקוחותיך הפוטנציאלים? יועץ אסטרטגי ושיווקי יכול לעזור לך.

הבנת מאפייני העסק והמוצר או השרות שלך, שווקי היעד בחו”ל, מגמות בענף שלך ופעילות המתחרים, יסיעו לך לתכנן ולתקצב את מאמצי השיווק B2B שלך ולהגיע ללקוחותיך הפוטנציאלים באפקטיביות ותוך קיצור ה time-to-market . צעדים אלו הם המפתח להצלחה באי ודאות של השווקים הבינ”ל.

הכנת אסטרטגיה שיווקית ותכנית שיווקית שקולה מחייבת לזהות באופן מדויק מי הם לקוחות היעד שלך ומהם התועלות של מוצריך עבורם ובהתאם לכך הייחוד של חברתך וההצעה שלך. בהתאם לכך, תוכל לקבוע גם את מטרות השיווק הבינלאומי ויעדי המכירות ולהכין תכנית שיווק אופרטיבית הכוללת את ה go-to-market תוך הקצאת תקציב סביר ומתאים.

מה כלול בתכנון האסטרטגיה והתכנית השיווקית?

  • מחקר להערכת מאפייני השוק, גודלו, הפוטנציאל שלו ומגמות בענף
  • מיפוי שחקני המפתח בשוק כולל מובילי דיעה, יועצים, מתחרים ומפיצים
  • מיפוי שחקני המפתח בשוק כולל מובילי דיעה, יועצים, מתחרים ומפיצים
  • בניית פרופילים של ה Buyer persona בקרב לקוחות היעד
  • קביעת יעדים שיווקיים, כמו מחזור מכירות, רווחים, נתח שוק ורכישת לקוחות
  • הגדרת אסטרטגיה שיווקית ו go-to-market לקביעה כיצד תממש את יעדי השיווק
  • הגדרת מיצוב החברה וה USP (unique selling proposition) שלה
  • הגדרת המוצר או השרות שבבסיס הצעתך
  • שיטת התמחור וקביעת המחירים
  • אפיון ערוצי הפצה ומכירה ופרופילים של מפיצים
  • הגדרת ערוצי שיווק ותקשורת וכלי שיווק ומכירות
  • שילוב ערוצים וכלים דיגיטליים ומדיה חברתית כחלק מתכנית השיווק
  • תכנית עבודה מפורטת הכוללת משימות ותאריכי יעד
  • תכנון תקציב השיווק
  •  

למה כדאי לי לעשות את זה?

  • ביסוס החלטות על עובדות וניתוח מקצועי ולא על תחושות לא מבוססות
  • מיקוד בלקוחות יעד מורטיקל או סגמנט מסוים, שיאפשרו חדירה מהירה, מוצלחת והזולה ביותר
  • יכולת להתחרות מול חברות ענק בינ”ל עתירות משאבים
  • יכולת להתחרות מול חברות מקומיות בשווקי היעד בעלות פתרונות מותאמים לשוק ובמחירים יחסית נמוכים
  • מסרים שיווקיים המסונכרנים עם יתרונות המוצר, מיצוב החברה והתועלת ללקוחות המטרה
  • תכנית עבודה מוכנה ליישום מיידי
  • תכנון תקציב השיווק והתאמתו ליעדים – למניעת בזבוזים או הפתעות

B2B תכנית שיווקית ואסטרטגיה שאלות נפוצות

יש לנו תשובות מעולות

היעדים נקבעים לפי פוטנציאל השוק, ה Unique Selling Proposition שיש לחברה ולמוצר שלך ותקציב השיווק העומד לרשותך.

היעדים נקבעים לפי פוטנציאל השוק, ה Unique Selling Proposition שיש לחברה ולמוצר שלך ותקציב השיווק העומד לרשותך.

עקרונית, תכנית שיווקית הינה חלק מתכנית עסקית. יחד עם זאת, תכניות עסקיות נעשות לרוב במטרה לקבל מימון ממשקיעים או ממקורות ממשלתיים – על מנת להראות להם כמה רווחי העסק צפוי להיות, בעוד שתוכניות האסטרטגיה והשיווק שלנו מיועדות בראש ובראשונה לצרכי פנים, הן מעמיקות יותר ונועדו לפצח את אופן החדרת מוצר קיים או חדש . לשווקים בינלאומיים חדשים.

עם זאת, תכנית אסטרטגית ושיווקית
יחזקו את רמת האמון והערכה של המשקיעים וגופי מימון בך ובמיזם ולכן יסיעו לך בגיוס כספים

הדבר תלוי בזמינותכם ובנכונותכם שנפגש גם עם לקוחות קיימים (אם יש לכם כאלו). המספר עשוי לנוע בין 4 ל 8 פגישות. (אם יש לכם כאלו). המספר עשוי לנוע בין 4 ל 8 פגישות.

הצטרף למאגר הידע והאירועים שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה לקבל ייעוץ בנושא go-to-market strategy ?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2020 – Beam Global Website by Asia

צור קשר