טיפים לרכישת רשימות תפוצה עבור חברות תוכנה B2B

B2B outreach campaigns

הקדמה:

רכישת רשימות תפוצה מדויקות ועדכניות חיונית לעריכת קמפיינים מוצלחים של outreach עבור חברות תוכנה B2B. פעילות זאת מאפשר לכם להגיע לקהל יעד ממוקד ולהתאים אישית את המסרים שלכם ביעילות. במאמר זה, נדון בטיפים ושיטות עבודה מומלצות לרכישת רשימות תפוצה מספקי צד ג', כדי להבטיח שתקבלו נתונים באיכות גבוהה לקמפיינים מוצלחים.

בחרו ספק שמכסה את מדינות היעד שלכם:

בעת בחירת ספק, ודאו שהוא מכסה ויכול לספק נתונים עבור הטריטוריות שבהן ברצונכם להתמקד. הדבר חשוב במיוחד אם יש לכם תוכניות התרחבות אזוריות או בינלאומיות ספציפיות. ודאו שהספק מספק כיסוי מקיף של המדינות או האזורים שבהם נמצא קהל היעד שלכם.

שדות נדרשים ונתונים רלוונטיים:

כדי לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם, ודאו שמסד הנתונים הנרכש כולל את כל השדות הדרושים לכם. שדות חיוניים עשויים לכלול שם פרטי, שם משפחה, דוא"ל, טלפון (אם יש כוונה לשלב שיחות טלפונית), תפקיד, שם החברה, מדינה, תעשייה/ענף וגודל חברה. מידע זה יאפשר לכם לפלח את הקמפיינים לפי סגמנטים ולהתאים את המסרים שלכם אליהם

ודאו קבלת אימיילים עסקיים אישיים:

בעת רכישת רשימות תפוצה, חשוב לוודא שכתובות האימייל שיסופקו כוללים דוא"ל עסקי אישי ולא כתובות כלליות כמו sales@company.com או info@company.com , או כתובת אישית פרטית כמו firstname@gmail.com. למיילים עסקיים אישיים יש סיכוי גבוה יותר להגיע לנמענים ולקבל מענה.

פרופילים של לינקדאין:

בקשו מהספק לכלול גם פרופילים של לינקדאין של אנשי הקשר שברשימה. מידע נוסף זה יאפשר לכם לשלב מסרים דרך LinkedIn עם קמפיין האימייל שלכם או להריץ קמפיינים נפרדים ב LinkedIn עבור אנשי קשר שלא הגיבו לקמפיינים בדוא"ל. מינוף לינקדאין יכול לשפר את אפקטיביות הקמפיין שלכם.

אימות דוא"ל:

כדי למזער שגיאות ולמקסם את יכולת ההגעה של המיילים שלכם, כדאי לבקש מהספק לכלול אימות כתובות דוא"ל (email Verification/Validation )עבור כל האימיילים שהוא מספק. תהליך זה מסייע בסינון כתובות דוא"ל שגויות או מיושנות, ומפחית את סיכוי ה bounces וסימן הדוא"ל שלכם כספאם. על ידי הבטחת תקפות כתובות הדוא"ל, תגדילו את האפקטיביות של הקמפיין שלכם.

החזר כספי עבור מיילים כושלים:

בעת משא ומתן עם הספק, בקשו התחייבות להחזר כספי, במידה ומספר המיילים שאינם נכונים ולא נשלחו בהצלחה ( bounces ) חורג מסף מסוים, לדוגמא – 90%. לחלופין, תוכלו לבקש מהספק להחליף אנשי קשר עם מיילים בעיתיים שחזרו, באימיילים מעודכנים או חדשים. כך תקבלו נתונים באיכות גבוהה ותצמצמו את אחוזי המיילים החוזרים או אפשרות לסימון המייל שלכם כדואר זבל.

מספר אנשי קשר לכל חברה:

כדי לשפר את הסיכויים שלכם להגיע למקבלי ההחלטות הנכונים בתוך חברות היעד, מומלץ לבקש מהספק יותר מאיש קשר אחד לכל חברה. הדבר יגדיל את הסבירות שמסריכם יגיעו לאנשים שיש להם סמכות או השפעה על קבלת החלטות בתוך הארגונים שלהם. מצד שני, הקפידו להגביל את מספר אנשי הקשר מכל חברה לעד שניים או שלושה, מכיוון שאינכם רוצה לבזבז את מכסת אנשי הקשר שרכשתם על מספר חברות מצומצם מדי.

להתמקח על המחירים:

בהתחשב בהיקף התחרות של שוק ספקי הנתונים של צד ג', אל תהססו לנהל משא ומתן על המחיר כדי להבטיח את התעריפים הטובים ביותר עבור רשימות התפוצה שאתם מתכוונים לרכוש. ריבוי המתחרים בענף מבטיח שלספקים יהיה אינטרס וכן הגמישות לספק מחיר טוב יותר כדי למשוך לקוחות ולשמר אותם.

שמירת כללי פרטיות:

למרות שחוקי הגנת הפרטיות חלים עקרונית על אנשים פרטיים ולא על עסקים, בעת רכישת רשימות תפוצה, רצוי לוודא שהספק עומד בכללי שמירת הפרטיות. כדאי לתת עדיפות לספק המציית לתקנות הגנת מידע כגון GDPR באירופה או חוק הגנת הפרטיות של קליפורניה (CCPA), ובהתאם לשוקי היעד שלך.

בקשו דוגמאות לאימות קהל היעד:

לפני רכישת רשימת התפוצה המלאה, בקשו דוגמאות של נתונים וחברות מהספק. פעולה זו תאפשר לכם לאמת את הנתונים שסופקו ולוודא שהם מתאימים לקהל היעד שלכם. באמצעות סקירת הדוגמאות, תוכלו להעריך את הרלוונטיות והדיוק של הנתונים, לפני ביצוע השקעה משמעותית. בנוסף, תוכלו להבטיח שהרשימה הנרכשת עומדת בקריטריונים הספציפיים שלכם, של לקוחות היעד וסוג אנשי קשר ומגדילה את הסיכויים לקמפיין מוצלח.

בדקו ובצעו אופטימיזציה:

לאחר שרכשתם את רשימות התפוצה והתחלתם את הקמפיינים, חיוני לבדוק ולבצע אופטימיזציה מתמדת של האסטרטגיות שלך. עקבו אחר הביצועים של הקמפיינים ובדקו מדדים כגון שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים והמרות. נתחו את הנתונים כדי לזהות תחומים לשיפור ולבצע התאמות נדרשות במסרים או בקהל היעד

לסיכום:

רכישת רשימות תפוצה מספקים מוכרים, אימות קבלת השדות הנדרשים ונתונים רלוונטיים ומפורטים, הבטחת מיילים עסקיים אישיים, בקשת פרופילים של LinkedIn וניהול משא ומתן על מחירים תחרותיים הם צעדים חיוניים עבור חברות תוכנה B2B הבאות לרכשו נתונים באיכות גבוהה לקמפיינים של outreach. מומלץ לעשות שימוש בכתובות מייל שעברו אימות ולקבל דוגמאות לקהל היעד. יש לבצע מדידה ואופטימיזציה מתמדת לשיפור הקמפיין.

בהצלחה!

שיתוף

עוד

Channel partners
B2B שיווק

התרחבות גלובלית מבוססת שותפים עסקיים

כיצד להתרחב גלובלית עם אסטרטגית ערוצי מכירה המבוססת על שותפים עסקיים? מהן המגמות החדשות והטרנספורמטיביות בתחום וכיצד תימנע מהשגיאות הנפוצות בניהול שותפים בחו"ל שיעלו לך

הצטרף למאגר הידע שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה להתייעץ בנוגע לאסטרטגית ה go to market שלך?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2024 – Beam Global Website by Asia

GET IN TOUCH

ori ainy

צור קשר