Beam Global’s Fireside Chat Series – חברת PractiTest

B2B software marketing

צפו כיצד שתי פעילויות שיווק יצירתיות מיצבו את החברה הזו כשחקנית עולמית מובילה בשוק תוכנות ה QA

צפו בשיחה זו מסדרת הראיונות של Beam Global, בה מנכ"לים חולקים סודות של שיווק בינ"ל של תוכנות B2B – עם יניב עיני, מייסד ומנכ"ל חברת PractiTest. למדו כיצד הם לקחו את כלי ה Test Management שלהם, המסייע לארגונים לנהל את תהליך ה- QA והפיתוח, לשווקים גלובליים. האזינו לתובנות  של יניב בנושא שיווק אגרסיבי ולמדו על שתי פעילויות שיווק יצירתיות שהם יזמו ופיתחו כדי לתמוך במעמד החברה כמובילה עולמיות בשוק תוכנות ה Lifecycle Management Software. לימדו  האם להתחיל למכור באופן מקומי או גלובלי כבר מההתחלה וכיצד PractiTest התרחבה בהצלחה לשווקים חדשים.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עוד

working with distributors shaking hands as agreement to cooperate
b2b marketing

איך לבחור טריטוריה לשיווק בחברות תוכנה B2B

אחד מהנושאים המאתגרים ביותר בשיווק בין לאומי הוא האופן בו בוחרים באיזה טריטוריה או טריטוריות לחדור ולהתחיל לשווק ולמכור את המוצרים. השאלה הזו מעניינת במיוחד בחברות תוכנה

הצטרף למאגר הידע שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה להתייעץ בנוגע לאסטרטגית ה go to market שלך?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2020 – Beam Global Website by Asia