הסיבה העיקרית שעשויה לגרום לסטרטאפ שלך להכשל

סקר שהתפרסם ב Geektime ב http://www.geektime.co.il/top-10-reasons-startups-fail/?utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=Newsletter-14-05-16 מונה את הסיבות המובילות לכך שסטרטאפים נכשלים.
מעיון ראשוני נראה ש”שיווק גרוע” אחראי רק ל 15% מהמקרים ואולם הסתכלות מעמיקה בסיבות הנוספות (בסוגריים % המשיבים שמנו סיבה זו) מגלה תמונה מדאיגה יותר:

– “בנינו מוצר וחיפשנו בעיה” (42%) – תופעה שמאד בולטת בסטרטאפים בישראל, בעלי יכולות טכנולוגיות גבוהות ואולם חסרות ראיה שיווקית שבראשה הגדרה למי מיועד המוצר ואיזה בעיה או תועלת ברורה המוצר מביא ללקוחות אלו.
– “התעלמנו מהפידבק של המשתמשים” (14%) – פידבקים מלקוחות הכרחיים על מנת לשפר את המוצר. הגדרת המוצר ותכולתו הם חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק הבינלאומי.
– “יש לנו מוצר, עכשיו צריך למצוא מודל עסקי” (17%)- תכנית שיווקית מגדירה בין היתר את המודל העסקי שבאמצעותו הערך של המוצר או השרות מגיע ללקוח. זוהי בעיה שיווקית.
– “היו לנו בעיות בתימחור” (18%) – תמחור הוא חלק מתמהיל השיווק שבתכנית השיווקית. כשמבינים את השוק, אופי הלקוחות הספציפיים שלך והמתחרים, ניתן לתמחר כהלכה.
– המתחרים עשו עבודה טובה יותר” (19%) – אלו היו בודקים מראש אלו מתחרים יש היו יכולים לכוון את המוצר לסוגי לקוחות או לפונקציונליות שאינה מכוסה ע”י הלקוחות. זהו חלק מתהליך בדיקת השוק ובנית ה USP ( Unique Selling Proposition ).

אם נסכום את כל הסעיפים יחדיו נגלה שכישלון בשיווק הוא הסיבה המרכזית והראשונה לסגירה של סטרטאפים.
תכנית שיווק בינלאומית, עשויה לחסוך מפח נפש (וכיס) זה.

שיתוף

עוד

Channel partners
B2B שיווק

התרחבות גלובלית מבוססת שותפים עסקיים

כיצד להתרחב גלובלית עם אסטרטגית ערוצי מכירה המבוססת על שותפים עסקיים? מהן המגמות החדשות והטרנספורמטיביות בתחום וכיצד תימנע מהשגיאות הנפוצות בניהול שותפים בחו"ל שיעלו לך

הצטרף למאגר הידע שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה להתייעץ בנוגע לאסטרטגית ה go to market שלך?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2024 – Beam Global Website by Asia

GET IN TOUCH

ori ainy

צור קשר