המסע עם שותפים עסקיים לשווקים בינ"ל: תובנות וניפוץ מיתוסים – וובינר חי

Channel Partners

כיצד על חברות B2B מתחום התוכנה וה SaaS  לאתר, למשוך, לקלוט ולבנות שותפויות רווחיות? אילו מיתוסים על מכירות באמצעות שותפים עסקיים פוגעים במאמצי החדירה שלכם לשווקים הגלובליים?

אנו שמחים להזמין אותכם לוובינר אונליין הבא שלנו – המסע עם שותפים עסקיים לשווקים בינ"ל: תובנות וניפוץ מיתוסים – שיתקיים ב -17 בנובמבר 2021, בשעה 15:30 שעון ישראל.

צפו בהקלטה של הוובינר בקישור זה.

כיצד על חברות תוכנה B2B ו SaaS לאתר, למשוך, לקלוט , ולהדריך שותפים עסקיים (Channel Partners) לבנית  שותפויות רווחיות?  מדוע כישלון בכל אחד משלבים אלו יכול להיות כה גורלי ?

מהם המיתוסים הנפוצים בניהול של שותפים עסקיים (מפיצים, ריסלרים, MSPs וכד*) העשויים לפגוע בהתרחבות הגלובלית שלכם?

יחד עם Julian Lee, נשיא TechnoPlanet, מומחה עולמי לניהול ערוצי הפצה בתחום ה IT  ופאנל של שותפים עסקיים מחו"ל, שיספקו את הזווית של הצד השני,  נחמש אתכם במיטב התובנות והטיפים להרחבת העסק הגלובלי שלכם באמצעות ערוצי הפצה.

האירוע יכלול גם הגרלות לכרטיסי מתנה של אמזון ושלשה  מנויי Semrush PRO בחינם. אל תחמיצו את ההזדמנות ללמוד ולהרוויח!

הרשמה בקישור זה.

כתיבת תגובה

Share This Post

More To Explore

join our knowledge base and events

We put a lot of thought in our content, you don't want to miss it.

Do you wish to discuss and consult with us about your go-to-market strategy?

question mark man

ABOUT

Beam Global, a marketing consultancy and strategic planning firm headed by Ori Ainy, advises B2B high-tech and software companies and startups on international marketing, sales, and business development and provides sales execution services. Beam (illuminate) in Beam Global refers to companies, which, even if they are small and unknown, can compete with large international companies by gaining global exposure and by projecting an image of up-and-coming professional big-league players that have the potential to lead in their field.

GET IN TOUCH

ori ainy