האם על חברות תוכנה B2B לקבוע מחיר ללקוח הסופי או למפיץ?

SaaS pricing

האם על חברות תוכנה B2B לקבוע מחיר ללקוח הסופי או למפיץ?

בעוד שאלו המצדדים בקביעת המחיר ללקוח הסופי מעוניינים בשליטה הדוקה יותר בתמחור הסופי בשוק, הרי אלו שמעדיפים לתמחר את המחיר לשותף העסקי ( מפיץ, ריסלר, אינטגרטור, MSP וכד') יטענו שכל עוד הם מקבלים את חלקם בעסקה, מצדם השותפים יכולים לחייב את לקוחותיהם בכל מחיר שיחפצו.

סקר שערכנו לאחרונה בקרב משתתפי וובינר בנושא "Pricing B2B Software and SaaS Products for Global Success" סיפק את הממצאים הבאים.

SaaS pricing
SaaS pricing

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עוד

הצטרף למאגר הידע שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה להתייעץ בנוגע לאסטרטגית ה go to market שלך?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2021 – Beam Global Website by Asia