האם כדאי לחתום על הסכם הפצה במכירות תוכנה לארגונים בחו”ל

מפיצים

מרבית חברות התכנה B2B, עמן אני עובד, פונות לאיתור מפיצים ושותפים עסקיים לקידום מוצריהן בשווקים הבינלאומיים הרלוונטיים. לעתים התהליך נעשה ללא תכנון והכנה ראויים ,כך שאחרי שכבר אותר מפיץ פוטנציאלי, עולה לפתע השאלה, האם רצוי לחתום עמו על הסכם הפצה מפורט, או שחבל על הזמן והכסף ורצוי להתחיל לעבוד ללא הסכם כתוב.

קרא המאמר המלא בקישור זה

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עוד

הצטרף למאגר הידע שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה להתייעץ בנוגע לאסטרטגית ה go to market שלך?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2021 – Beam Global Website by Asia