אסטרטגית שיווק בינלאומית ושיווק B2B פרסונלי בעידן הלקוח

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 17.1.2018 בשעה 09:45 במרכז המבקרים של אורקל, רחוב אהרון ברט 18 פתח תקווה.

מכירות בשווקים הבינלאומיים, ובכללם של מוצרים טכנולוגיים וחדשניים, מתבררת כמשימה מורכבת יותר מהמצופה. בנוסף לכך, תפיסות ומתודולוגיות השיווק השתנו, וארגונים נדרשים להתאים את עצמם לכללי המשחק החדשים  שמכתיב הדור הדיגיטלי.

במפגש שלנו שתי הרצאות המשלבות אסטרטגיה שיווקית בינלאומית ושיווק דיגיטלי ופרקטי לחברות B2B בעידן הלקוח, שחיוניות לבניית מכונת שיווק מקצועית לתהליך החדירה וההתרחבות בשווקים הבינלאומיים:

  • שיווק B2B פרסונלי בעידן הלקוח וה Data – מרצה גיל כוכבי
  • פתרון התוכנה B2B שלי מצויין – מדוע כה קשה למכור אותו בחו”ל? מרצה אורי עיני
    פרטים והרשמה בקישור זה.

כתיבת תגובה

Share This Post

More To Explore

join our knowledge base and events

We put a lot of thought in our content, you don't want to miss it.

Do you wish to discuss and consult with us about your go-to-market strategy?

question mark man

ABOUT

Beam Global, a marketing consultancy and strategic planning firm headed by Ori Ainy, advises B2B high-tech and software companies and startups on international marketing, sales, and business development and provides sales execution services. Beam (illuminate) in Beam Global refers to companies, which, even if they are small and unknown, can compete with large international companies by gaining global exposure and by projecting an image of up-and-coming professional big-league players that have the potential to lead in their field.

GET IN TOUCH

ori ainy