איתור ערוצי הפצה ומפיצים

איתור ובניית רשת גלובלית של ערוצי הפצה ו channel partners המתאימים ביותר לתחום

כיצד תאתר את המפיצים הטובים ביותר בענף שלך?

בניהול מכירות בחו”ל רבות מחברות ה B2B צריכות לפתח צינורות הפצה באמצעות מפיצים, שותפים עסקיים אסטרטגיים או ערוצי הפצה אחרים. איתור מפיצים בעלי מוניטין בענף שלך והמתאימים ביותר לחברה שלך, הכרת צרכיהם והאינטרסים שלהם ומינוף ניסיונם לצרכיך, הוא צעד חיוני לביסוס ההצלחה שלך במכירות הבינ”ל.

מפיצים

איתור ובחירה של המפיצים, או בשמם הכללי channel partners , המתאימים ביותר לשווקי היעד בחו”ל הוא אתגר קשה. עשה שימוש בערוצי חיפוש אפקטיביים לאיתור מהיר ומדויק של גורמים המועמדים להיות המפיצים שלך ובחר ביסודיות את אלו שיציגו את מוצריך באופן המיטבי ויביאו לך תוצאות מהירות.

מה כוללת תכנית איתור ובחירת ערוצי הפצה ומפיצים?

  • בניית פרופיל מתאים של מפיץ או סוג אחר של ערוצי הפצה
  • איתור מפיצים מתוך רשת המפיצים שברשותנו או בערוצי חיפוש שפתחנו ושיעילותם הוכחה
  • תיאום פגישות עם מפיצים פוטנציאליים מתאימים
  • הערכת כישורי השותפים, הקשרים העסקיים שלהם ומידת מחויבותם, לזיהוי המועמדים המיטביים
  • הצגת החברה והמודל העסקי שלה והדגמת המוצר
  • ניהול מו”מ לקראת חתימה על הסכם הפצה
  • תיאום צפיות ,תכנית הדרכה ו On boarding ויישום שיטות לניהול רשת ערוצי הפצה
  • הכנת כלי שיווק ומכירות למפיצים
  • יישום שיטות ותמריצים להנעת המפיצים ולהצלחתם
  • ניהול, בקרה והערכה של פעילות המפיץ

למה כדאי לי לעשות את זה?

  •  
  • מינוי יותר מפיצים והרחבת ערוצי ההפצה שלך
  • מינוי מפיצים בעלי התאמה טובה יותר לענף שלך, למוצר, לחברה וליעדיה
  • רשת מפיצים הפעילים לטווח הארוך אחרי שעברו תהליך של מיון, תאום צפיות והדרכה
  • חסכון עלויות גדול מאד בהשקעה במפיצים לא מתאימים
  • הסכם הפצה טוב יותר לחברה
  • מפיצים מוכנים יותר ועם רמת מוטיבציה, מחויבות ונאמנות גבוהות יותר
  • כתובת לאן לשלוח לידים נכנסים לטיפול
  • בקרה על פעילות המפיץ, דיווחים והתרעות אם לא צפוי לעמוד ביעדים
  • תרומה של המפיצים למכירות וצמיחה של החברה
  • איתור מפיצים על בסיס פעולות מדידות והצלחה

שאלות נפוצות

יש לנו תשובות מעולות

זוהי שאלה מורכבת, שהתשובה עליה צריכה להינתן בתכנית האסטרטגית
וה שיווקית .

יש יתרון בשלבים הראשונים של חדירה לשווקים חדשים בעבודה ישירה וקבלת פידבקים ישירם מהלקוחות ופיתוח מיומנויות המכירה שלך והצוות, אולם הסיוע של שותף מקומי עם משרד מקומי ורשת קשרים, לחברה זרה ובלתי ידוע, הוא לעתים בלתי נמנע.

כל עוד זה תלוי בך הרי שרצוי שלא להסכים לכך, אלא אם כן אין לך כל ברירה או חלופה אחרת והשותף הכין והגיש לך תכנית, המפרטת כיצד הוא יכסה את כל הטריטוריה והשוק שלו והינו מוכן להתחייב ואף לשלם מראש עבור היקף מינימלי של מכירות.

ברירת המחדל היא לרוב זו בה לכל טריטוריה יש את ה channel partners שלה, אלא אם כן מדובר בשותף הפועל ברמה הגלובלית או כזה שכבר לפחות הוכיח שהוא מצליח למכור את המוצרים שלך בטריטוריה שלו.

בתחום התוכנה B2B שיעור העמלות מרישיונות לשותפים עסקיים נע בין 20% ל 50%, ובהתאם לרמת האחריות והפונקציות שהשותף נדרש ומסכים למלא עם מוצריך. יחד עם זאת, אין חוקים בעניין והעמלות שנקבעות תלויות במספר פרמטרים ובכללם מה עוצמתה של ה Unique Selling Proposition שלך.

הצטרף למאגר הידע והאירועים שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה לקבל ייעוץ בנושא go-to-market strategy ?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2024 – Beam Global Website by Asia