איך תגרום בשיווק בינלאומי למפיצים לרצות לעבוד עם חברתך ולמכור בהצלחה את מוצריך?

working with distributors shaking hands as agreement to cooperate

מינוי מפיצים בחברות תוכנה וסטרטאפים בתחום ה B2B נפוץ למדי. במאמר קודם, מנינו את 5 הטעויות ההרסניות של סטרטאפים וחברות תוכנה B2B באיתור וגיוס מפיצים בחו”ל.

ראינו שאחת מהטעויות השכיחות נובעת מהגישה של החברות, לפיה די שימצאו מפיץ טוב והוא כבר יעשה את העבודה של פריצה לשוק היעד עבור החברה.

גישה זו אינה לוקחת בחשבון את נקודת הראות של המפיץ, החושש מלקחת סיכונים (במיוחד בהחדרה של מוצר חדש) ומהקושי במכירת המוצר.

הסרטון שבקישור למטה של חברת התוכנה B2B בשם Centage , לה פתרון בתחום ניהול ותכנון תקציב בארגונים, נותן הצצה לעולמם של המפיצים וכיצד עשית עסקים עם חברתכם, נתפשת בעיניהם.

אנו לומדים, שמעבר לנושא הרווחיות, המפיצים יודעים להעריך תכניות שיווק לשותפים, שנועדו לתמוך בהם ולהקל עליהם את תהליך המכירה והכוללים בין היתר webinars, סרטונים, case studies ומדורים באתר החברה.

המפיצים גם מחפשים לעבוד עם חברה בעלת סטנדרטים גבוהים: דיוק, מקצועיות, מהירות והגינות עסקית. בהקשר זה, רצוי לזכור שבתהליך גיוס המפיצים לא רק אתם בוחנים את השותף אלא הוא גם מנסה להעריך אתכם ואת קלות עשיית העסקים עמכם.

כפי שמתאר הסרטון, קיצור משך המכירה, הכנת כלי שיווק ומכירות לשרות המפיצים והורדת הסיכון ע”י המחשה, שמדובר במוצר שעובד טוב ולקוחות מרוצים ממנו –  כל אלו יחד עם התנהלות של חברה גלובלית בעלת סטנדרטים גבוהים – מהווים את תשתית השיווק הבינלאומי שתעזור לכם להיות אטרקטיביים יותר עבור מפיצים פוטנציאלים ולסייע למפיצים הקיימים להגיע בקלות למכירות מהירות.

הסרטון בקישור זה

שיתוף

עוד

Channel partners
B2B שיווק

התרחבות גלובלית מבוססת שותפים עסקיים

כיצד להתרחב גלובלית עם אסטרטגית ערוצי מכירה המבוססת על שותפים עסקיים? מהן המגמות החדשות והטרנספורמטיביות בתחום וכיצד תימנע מהשגיאות הנפוצות בניהול שותפים בחו"ל שיעלו לך

הצטרף למאגר הידע שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה להתייעץ בנוגע לאסטרטגית ה go to market שלך?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright 2024 – Beam Global Website by Asia

GET IN TOUCH

ori ainy

צור קשר